Hoge klantwaardering!
Levering in Nederland en België
Snelle levering
Ontwerpen uit eigen werkplaats

Bezoek ook onze COMBI DEAL pagina

Bestellen & Retourneren

Wanneer ontvang ik mijn Pakket bestelling?

Lees meer

Onze Life Style artikelen zijn meestal op voorraad en voor 12:00 besteld is dezelfde werkdag gratis verzonden, dus meestal de volgende dag al bij u bezorgd 

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Lees meer

Al onze pakketten worden in Nederland en Belgie geleverd met PostNL, u heeft hierbij de volgende bezorg opties:

  1. Thuis of op het werk bezorgd. Vrije Keuze van Dinsdag t/m Zaterdag
  2. Ophalen bij een PostNL locatie naar keuze. Vrije Keuze uit  Ma t/m zat. Ophalen vanaf 15.00 uur.
  3. Avond bezorging. Vrije Keuze uit Dinsdag t/m vrijdagavond tussen 18.00 en 21.30 uur. + €1,51
  4. Ochtend bezorging. Vrije Keuze uit Dinsdag t/m vrijdagochtend voor 12.00 uur. + € 12,10

Let op! PostNL komt een keer bij u langs, bent u dan niet thuis dan gaat het pakket naar een PostNL depot waar u een week de tijd krijgt om uw bestelling op te halen, bent u in deze week niet langs geweest om uw pakket op te halen dan gaat het pakket naar ons retour.

Wat zijn de betaal mogelijkheden?

Lees meer

Op deze link hebben wij al onze informatie over de betaal mogelijkheden geplaatst. Na ontvangst van uw betaling word uw bestelling zsm gereed gemaakt voor bezorging. Let op! Kiest u voor een overboeking dan nemen wij uw bestelling pas op onze planning als wij de betaling ontvangen hebben.

Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?

Lees meer

Heb je een email ontvangen omtrent je bestelling? Dan is de bestelling gelukt. Als je meer dan 45 minuten geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging via de mail ontvangen, neem dan gelijk via de mail contact met ons. En maak je geen zorgen: als er geld is afgeschreven, dan betalen we je automatisch gelijk terug.

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Lees meer

Nee, om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Als je bestelling nog niet afgehandeld is kun je ons wel een mail sturen, dan proberen wij deze alsnog aan te passen. 

Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?

Lees meer

Een bestelling ontvangen die beschadigd is nooit fijn, wij zullen dit samen met u oplossen. Hoe? Volg onderstaande stappen plan:

  1. Stuur ons een mail met uw ordernr. incl. foto’s van de beschadiging
  2. Wij sturen u een gratis is retour verzendlabel om het product naar ons terug te sturen
  3. Vul het herroepingsformulier volledig in plaats deze bij uw retour
  4. Verpak de retour zending zo goed mogelijk zodat er niet nog meer beschadigd
  5. Plaats het retourlabel duidelijk op de retourzending
  6. Geef de retourzending af bij een PostNL locatie
  7. Vraag bij de PostNL locatie naar afgifte van uw retourzending om een afgifte bewijs.
  8. Bewaar het afgifte bewijs goed, dan kan mogelijk later nog van pas komen
  9. Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen sturen wij gelijk een nieuwe bestelling naar u toe

Hoe stuur ik een pakket bestelling retour?

Lees meer

Om een vlotte afhandeling van een retour te verwerken voor de pakketten vragen wij u volgens onderstaande stappenplan te werken:

  1. Stuur ons een mail met uw ordernr. en retour redenen, wij sturen u dan een retour verzendlabel
  2. Vul het herroepingsformulier volledig in plaats deze bij uw retour.
  3. Verpak de retour zending zo goed mogelijk zodat wij deze ook weer kunnen verkopen
  4. Plaats het retourlabel duidelijk op de retourzending
  5. Geef de retourzending af bij een PostNL locatie
  6. Vraag bij de PostNL locatie naar afgifte van uw retourzending om een afgifte bewijs.
  7. Bewaar het afgifte bewijs goed, dan kan mogelijk later nog van pas komen
  8. Uw retour is nu geslaagd en onderweg terug naar Steigerhoutpassie, dank u wel

Ik kan het retouretiket niet kan printen?

Lees meer

Retourneren van de pakketten gaat via PostNL? Dan krijg je een barcode via de mail. Meer heeft de PostNL medewerker van het betreffende PostNL depot niet nodig. Even scannen op uw mobiele telefoon en je pakketje kan meteen door.

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

Lees meer

We betalen je meteen terug nadat we je retourzending afgehandeld hebben. De meeste retourzendingen hebben we verwerkt binnen 5 werkdagen nadat ze teruggestuurd zijn. Hoe snel het geld daarna op je rekening staat, hangt af van je betaalmethode. Wij betalen je op dezelfde betaalwijze terug als dat je de bestelling hebt gedaan minus de retourkosten van uw bestelling.

Wat zijn de bezorg kosten?

Lees meer

Onderstaande hebben wij alle bezorg kosten voor Nederland en België op een rijtje gezet

Bezorging in Nederland

  • Alle Life-Style artikelen worden gratis verzonden
  • Postnl: Normale pakketten tot 100 cm en minder dan 20 kg € 7,95
  • Postnl: XL pakketten tot 170 cm en minder dan 30 kg€ 9,95
  • Eigen Transport service: Grootte pakketkosten € 29,95
  • Eigen Transport service: Palletkosten € 59,95

Bezorging in België

  • Alle Life-Style artikelen worden gratis verzonden
  • Postnl: Normale pakketten tot 100 cm en minder dan 20 kg€ 9,95
  • Postnl: XL pakketen tot 170 cm en minder dan 30 kg€ 11,95
  • Eigen Transport service: Grootte pakketkosten € 42,95
  • Eigen Transport service: Palletkosten € 79,95

Wanneer ontvang ik mijn “grootte” bestelling?

Lees meer

Onze “grootte” bestelling is een bestelling buiten onze Life-style categorie of producten die niet met PostNL meegeleverd kunnen worden ivm de lengte en het gewicht hiervan. De levertijd van Meubelen is ca. 2 a 3 weken. Andere producten leveren wij binnen een paar werkdagen aan u uit. 

Transport service van de “grootte” bestellingen

Lees meer

De “grootte” bestellingen worden in heel Nederland (excl. de waddeneilanden) en België door een externe transport service bij u afgeleverd, deze stuurt u de avond voor de levering van uw bestelling een mail met daarin een tijdsblok van de verwachte levering. Wij nemen vooraf altijd contact met u op omtrent de bezorgdatum van de grotere bestellingen. Ook kunt u gelijk bij uw bestelling zelf aangeven welke werkdag bij u het beste uitkomt voor de bezorging, zo hoeft u bijvoorbeeld niet onnodig vrij te nemen van u werk. Wij leveren de grotere bestelling van maandag t/m vrijdag.  Ook leveren wij al onze grotere bestellingen in heel België onder dezelfde voorwaarden. Neem voor bestellingen naar de waddeneilanden even apart contact op voor het tarief.

Wij maken gebruik van cookies om uw gebruikerservaring te verbeteren.