Hoge klantwaardering!
Levering in Nederland en België
Snelle levering
Ontwerpen uit eigen werkplaats
Whatsapp

Bestellen & Retourneren

Wanneer ontvang ik mijn Pakket bestelling?

Lees meer

Onze Life Style artikelen zijn meestal op voorraad en voor 12:00 besteld is dezelfde werkdag gratis verzonden, dus meestal de volgende dag al bij u bezorgd (Behalve op Maandag)

Wie bezorgd mijn pakket bestelling?

Lees meer

Al onze pakketten worden in Nederland en België geleverd door DPD of PostNL.

Ben je niet thuis om je bestelling in ontvangst te nemen en is bezorging bij de buren ook niet mogelijk? Dan doen we onze uiterste best om het pakket toch zo snel mogelijk bij je aan te laten komen. DPD bezorgt je pakket na de eerste bezorgpoging bij de dichtstbijzijnde Pickup Parcelshop. Met ruim 850 Pickup Parcelshops in Nederland, is er altijd een bij jou in de buurt. Op het niet-thuis-bericht, dat door de chauffeur voor je is achtergelaten, lees je waar je jouw pakket kunt ophalen.

Wat zijn de betaal mogelijkheden?

Lees meer

Op deze link hebben wij al onze informatie over de betaal mogelijkheden geplaatst. Na ontvangst van uw betaling word uw bestelling zsm gereed gemaakt voor bezorging. Let op! Kiest u voor een overboeking dan nemen wij uw bestelling pas op onze planning als wij de betaling ontvangen hebben.

Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?

Lees meer

Heb je een email ontvangen omtrent je bestelling? Dan is de bestelling gelukt. Als je meer dan 45 minuten geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging via de mail ontvangen, neem dan gelijk via de mail contact met ons. En maak je geen zorgen: als er geld is afgeschreven, dan betalen we je automatisch gelijk terug.

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Lees meer

Nee, om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Als je bestelling nog niet afgehandeld is kun je ons wel een mail sturen, dan proberen wij deze alsnog aan te passen. 

Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?

Lees meer

Een bestelling ontvangen die beschadigd is nooit fijn, wij zullen dit samen met u oplossen. Hoe? Volg onderstaande stappen plan:

  1. Stuur ons een mail met uw ordernr. incl. duidelijke foto’s van de beschadiging en van het hele product op de foto incl. ook hierop de beschadiging.
  2. Wij zullen uw mail in behandeling nemen en bij een akkoord van de beschadiging gaan wij verder met stap 3.
  3. Wij sturen u een gratis retour verzendlabel om het product naar ons terug te sturen
  4. Vul het herroepingsformulier volledig in plaats deze bij uw retour
  5. Verpak de retour zending zo goed mogelijk zodat er niet nog meer beschadigd
  6. Plaats het retourlabel duidelijk op de retourzending
  7. Geef de retourzending af bij een DPD Parcelshop
  8. Vraag bij de verzender naar van uw retourzending om een afgifte bewijs.
  9. Bewaar het afgifte bewijs goed, dan kan mogelijk later nog van pas komen
  10. Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen sturen wij gelijk een nieuwe bestelling naar u toe

Hoe stuur ik een pakket bestelling retour?

Lees meer

Om een vlotte afhandeling van een retour te verwerken voor de pakketten vragen wij u volgens onderstaande stappenplan te werken:

Let op! Een maatwerk bestelling zoals bv een wandplank op maat kan niet retour verzonden worden.

  1. Vul het herroepingsformulier volledig in en plaats dit formulier bij uw retour.
  2. Verpak de retour zending zo goed mogelijk zodat wij deze ook weer kunnen verkopen
  3. Geef de retourzending af bij een bijvoorbeeld een PostNL depot, DPD Parcelshop of DHL Point en koop een verzendlabel naar ons adres.
  4. Plaats het verzendlabel zo duidelijk mogelijk op het pakket
  5. Vraag bij de verzender naar van uw retourzending om een afgifte bewijs.
  6. Bewaar het afgifte bewijs goed, dan kan mogelijk later nog van pas komen
  7. Uw retour is nu geslaagd en onderweg terug naar Steigerhoutpassie, dank u wel

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

Lees meer

We betalen je meteen terug nadat we je retourzending afgehandeld hebben. De meeste retourzendingen verwerken wij binnen 5 werkdagen nadat wij deze ontvangen hebben. Hoe snel het geld daarna op je rekening staat, hangt af van je betaalmethode. Wij betalen je op dezelfde betaalwijze terug als dat je de bestelling hebt gedaan in onze Webshop.

Wat zijn de bezorgkosten?

Lees meer

Onderstaande hebben wij alle bezorg kosten voor Nederland en België op een rijtje gezet

Bezorging in Nederland

  • Alle Life-Style artikelen worden gratis verzonden
  • Normale pakketten tot 90 cm en minder dan 20 kg € 9,95
  • XL pakketten tot 165 cm en minder dan 31,5 kg € 11,95
  • Eigen Transport service: Grote pakketkosten € 39,95
  • Eigen Transport service: Palletkosten € 69,95

Bezorging in België

  • Alle Life-Style artikelen worden gratis verzonden
  • Normale pakketten tot 90 cm en minder dan 20 kg € 11,95
  • XL pakketten tot 165 cm en minder dan 31,5 kg € 14,95
  • Eigen Transport service: Grote pakketkosten € 54,95
  • Eigen Transport service: Palletkosten € 94,95

Wanneer ontvang ik mijn “grootte” bestelling?

Lees meer

Een “grootte” bestelling is een bestelling buiten onze Life-style categorie of producten die niet met een pakket dienst geleverd kunnen worden ivm de lengte en het gewicht van het product. De levertijd van Meubelen is ca. 2 a 3 weken. Andere producten leveren wij binnen een paar werkdagen aan u uit.

Transport service van de “grootte” bestellingen Nederland

Lees meer

De “grootte” bestellingen worden in heel Nederland (excl. de wadden eilanden) door een externe transport service bij u afgeleverd, deze stuurt u de avond voor de levering van uw bestelling een mail met daarin een tijdsblok van de verwachte levering. Wij nemen vooraf altijd contact met u op omtrent de bezorgdatum van de grotere bestellingen. Ook kunt u gelijk bij uw bestelling zelf aangeven welke werkdag bij u het beste uitkomt voor de bezorging, zo hoeft u bijvoorbeeld niet onnodig vrij te nemen van u werk. Wij leveren de grotere bestellingen van maandag t/m vrijdag.  Neem voor bestellingen naar de wadden eilanden apart contact op voor het tarief.

Transport service van de “grootte” bestellingen België

Lees meer

De “grootte” bestellingen worden in heel België door een externe transport service bij u afgeleverd, deze stuurt u de avond voor de levering van uw bestelling een mail met daarin een tijdsblok van de verwachte levering. Wij nemen vooraf altijd contact met u op omtrent de bezorgdatum van de grotere bestellingen. Ook kunt u gelijk bij de bestelling aangeven welke werkdag bij u het beste uitkomt voor de bezorging, zo hoeft u bijvoorbeeld niet onnodig vrij te nemen van u werk. Wij leveren de grotere bestellingen van maandag t/m vrijdag.

Wij maken gebruik van cookies om uw gebruikerservaring te verbeteren.

Mijn winkelwagen

Uw winkelwagen is leeg.

Shop verder voor uw favoriete product